søndag 30. januar 2011

Ny start


Hva gjør man når man har altfor mange strikkeprosjekter på en gang? Når man strikker og strikker men ikke kommer noen vei og bare må rekke opp? Når man ikke orker å ta opp noen av de strikkeprosjektene man holder på med? Da kjøper man nytt garn :) Eller - jeg gjør i alle fall det! Så før helgen var jeg på strikkebutikken igjen og handlet inn syv nøster alfa fra Sandnesgarn i deilig petrolfarge og pinne nr 7 (jeg strikker sjelden i så tykt garn). De skal bli jakke til en ung dame - forhåpentligvis bursdagsgave etterhvert. Det er morsomt å strikke med så tykt garn for det går rimelig fort. Har strikket ferdig ermene og er halvveis på bolen før alt skal inn på pinnen for rundfelling.

Så jeg har fortsatt altfor mange prosjekter på pinnene, men nå er i alle fall strikkelysten på topp. Så får heller februar bli en måned med litt fullføring...

1 kommentar:

renate sa...

Kjenner meg såå godt igjen:) Det viktigste er at strikkelysten er tilbake så hvis det innebærer innkjøp av garn så gjør man selvsagt det!!!!! Nydelig blåfarge, blir kjekt å se den ferdig:)

Ha en fin uke:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...