onsdag 7. september 2011

Sjal - sjal ikke...


Jeg er ikke så veldig sjalmenneske, så det er noe jeg strikker ytterst sjelden. Men garnet jeg fikk fra min sommerferievenn - jojoland melody i blålilla - bare ba om å bli til et sjal. Er ikke så glad i lace til meg selv, og kunne trenge et enkelt strikk til reise til og fra jobb. Så valget falt på mønsteret 3S shawl (gratis på ravelry). Mønsteret øker både på begynnelsen og slutten av hver omgang så det blir smalt og vil forhåpentligvis ligge godt rundt skuldrene. Grei trikkestrikk!

2 kommentarer:

Jordmor-Hanne sa...

Je er heller itte et sjal-menneske men hekler på et nå likevel. Det er sikkert godt å ha over skuldrene utover i mørke høstkvelder :)

duBedåre sa...

Fiiint sjal i fiiint garn! Sjal- eller ikke sjalmenneske, det kan bli godt å ha dette rundt hals og skuldre i nær framtid! Kanskje du blir et sjalmenneske i løpet av vinteren allikevel?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...