onsdag 2. november 2011

Nytt garn


Egentlig har jeg garn nok til strikkeprosjekter for resten av vinteren og vel så det, men det er alltid like morsomt med noe nytt. Nå har jeg vært med på en runde "hemmelig venn" på forumet Uformelt og denne gangen dukket det blant annet opp dette kjempenøstet med Kauni i posten. Jeg elsker tynt "ullete" garn og fargen er bare nydelig. Og med hele 150 gram garn i nøstet burde det være mer enn nok til en ny tynn genser til lillegutt. For når bare alle julegavene er i boks blir det nok en bestefartrøye til igjen. Tusen takk min hemmelige venn!

1 kommentar:

Karen sa...

Fargen var herlig ja. Ellers har jeg også mer enn nok garn til et års strikkeprosjekter, men klarer jo ikke la være å kjøpe nytt når jeg kommer over noe.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...