tirsdag 11. september 2012

Pistasjis


Det er så mye fint å strikke til babyer, og jeg har bestemt meg for å strikke akkurat det jeg har lyst til uten å tenke på om jeg virkelig trenger ditten eller datten. Og jommen finnes det ikke mye mykt og deilig garn å strikke plaggene av også. Mykeste myke jakke er i boka strikket i cashmir men tror Babysilk fra Du store alpakka er en god erstatning. Myk er det så definitivt!


Fargen minner meg om pistasjis og siden den er gått ut av produksjon - merkelig nok - var garnet til en riktig så god pris. Så blir det bare spennende å se om jeg har nok garn. I følge oppskriften strikkes bolen på jakken i tre deler for å syes sammen. Vel, det utgår her. Prøver på å strikke hele i ett så får vi se hva jeg gjør ettervert.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...