lørdag 1. desember 2012

Snurring


En fordel med å ha vært litt slapp på bloggefronten i det siste er at jeg har en del ferdigstrikket å skrive om! Så får vi satse på at det kommer litt på trykk i løpet av desember. Heldigvis begynner noen av årets julegaver å bli ferdige - denne halsen er gave til en jente på 12 - håper hun synes den er like kul som det jeg synes. Skjønt jeg aner at damer som nærmer seg 40 ikke heeelt har peil på hva som er kult lenger. Mønsteret er superenkelt - 199 masker, en rett en vrang til fire nøster alpaca var oppbrukt. Snurret strikketøyet en gang da jeg strikket det sammen - morsom effekt. Kanskje det blir en til meg selv etterhvert også?

Oppskrift: Perlestrikket hals med snurr av Marte Helgetun
Garn: dobbel drops alpaca

1 kommentar:

Unknown sa...

Lekker og nydelig farger. Tror nok at mottaker blir super fornøyd :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...