tirsdag 9. februar 2010

Sokkaton 2 - februar


Etter at lillegutt begynte i barnehagen har sokkebehovet økt. Det er ikke alltid så lett å finne matchende sokker om morgenen, og ikke alle sokkene er like varme heller. Så denne måneden må julegaveproduksjonen vike for små gutters behov for å være varm på bena. Fabel er fortsatt mitt favoritt sokkegarn om dagen - denne gangen farge grønn mix - og jeg bruker samme oppskrift som sist. Jeg synes ribb på mesteparten av sokken gir god passform - sokken sitter tett og fint rundt foten. Neste gang har jeg lyst til å prøve det nye sokkegarnet til garnstudio - Delight. Det er dusere i fargene enn fabel og burde egne seg bra til damesokker. Men foreløpig har jeg ikke klart å finne garnet i butikkene.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...