fredag 4. juni 2010

Den vokser


Ikke bare vokser sommerbuksen, garnet vokser på meg også. Så lenge jeg holder meg til å kun strikke i bommulsgarnet så er det faktisk ikke så verst. Litt uvant er det å holde seg til kun et prosjekt om gangen, men det er jo en fordel om sommerbuksen blir ferdig til - nettopp - sommeren. Men det klør nok litt i fingrene etter å finne fram deilig ullgarn og starte høstens barnehagestrikk. Det er litt kjedelig å strikke ensfarget rundt og rundt glattstrikk uten stopp, men nå er jeg heldigvis klar for å felle til ermene. Da regner jeg med det går fort framover her - sommeren er jo allerede kommet til Oslo!

2 kommentarer:

Siren sa...

Denne ser ut til å bli superflott! Og helt sikkert deilig til det gode sommerværet vi har i Oslo nå:) Jeg har også det prinsippet om å holde meg til 1 prosjekt av ganger... Og er alltid godt i gang med å planlegge neste, så fort jeg er begynt på ett:) Og så blir jeg utålmodig...:) Ha en fortsatt fin kveld!

Karen sa...

Så fin den blir. :-)
Jeg har også problemer med å holde meg til ett prosjekt om gangen. Jeg blir så utålmodig og tenker på alt det jeg har lyst til å lage. :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...