fredag 30. juli 2010

Skamløs kopiering...

Eller er det inspirasjon det heter? For en tid tilbake leste jeg en interiørartikkel på bt.no som fanget min oppmerksomhet mer enn vanlig. Var det ikke noe kjent med det konsollbordet i gangen hennes? Er det ikke temmelig likt farmors gamle bord som står på kjøkkenet vårt og samler rot? Joda - bordet ble raskt oppgradert til konsollbord i gangen, og syntes det ble fint hos meg også jeg.
Vet ikke om jeg er helt fornøyd med pyntingen, så den er under stadig rekonstruksjon.

Og så må jeg snart gidde å begynne å ta bilder med speilrefleksen igjen. Er bare så deilig med minnekortet fra kompaktkameraet som jeg bare kan stappe rett i laptopen...




2 kommentarer:

Karen sa...

Ja, det ble kjempefint synes jeg også. Morsomt med gjenbruk. :-)

Siren sa...

Så fint det ble! Kopiering eller inspirasjon - spiller ingen rolle:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...