tirsdag 28. september 2010

Mønstertro


Når man bestemmer seg for å strikke etter et mønster er det noen ganger lurt å holde seg til mønsteret og - ikke minst - lese det som faktisk står der. Pulsvarmerne ble påbegynt flere ganger - med litt flere masker, kast/hull i stedet for kanten i overgangen til mønsteret og jeg klarte flere ganger å hoppe over litt i blondemønsteret. Heldigvis går de raskt å strikke, så ble ikke så mye ekstraarbeid. Og til slutt bestemte jeg meg å følge oppskriften slavisk. Nå er pulsvarmerne ferdige og klare til å gis bort - kanskje sammen med en god håndkrem eller litt te? Bør i alle fall varme litt på kalde høstdager. Og må innrømme at jeg har litt lyst til å strikke like til meg selv i kamelfarget alpaca... Men strikke til seg selv??? Revolusjonerende tanke...

Garn: drops alpaca
Oppskrift: denne

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...