tirsdag 18. januar 2011

Egostrikk


Jeg har bestemt meg for at i 2011 skal jeg strikke litt mer til meg selv. En strikker bør jo kunne brife med litt strikkeklær? Jeg begynner i det små og har strikket pannebånd i drops nepal - lekker dyp lilla som ikke var så lett å fange på bilde. I det hele tatt gikk bildetakingen heller dårlig - både lys og vinkel var helt på tryne. Så det blir uten modell inni og så vidt man kan skimte lillafargen. Jeg har forresten kjøpt mer av det samme garnet og håper å supplere med bellas mittens og ribbestrikkede leggvarmere etterhvert...

Oppskrift: garnstudio
Garn: drops nepal

4 kommentarer:

Husfruen sa...

De er fine de der, har strikket to sånne til de store jentene mine en gang i tiden

Siri sa...

Det var en fin oppskrift. Ser ut som det var vellykket egostrikk :). Og lilla er alltid fint!

Glastrikk sa...

Hei, så gøy med guttestrikker fra Oslo. Det samme her:) Blir spennende å se hva du tryller fram etter hvert.

Unknown sa...

så flott pannebånd! Det er viktig og egostrikke av og til, og bella's er jo bare såååå fine!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...