tirsdag 17. april 2012

Rosa pause



Det er ikke alltid like kjekt med burdestrikk. Burde strikket bunad ferdig i god tid før 17. mai og burde strikket videre på jakken til meg selv for at den skal bli ferdig en gang men eg ha'kkje lyst! Da er det greit å ha en venninne med jentebaby i magen og mykt rosa garn i kurven. For vips er luen helt ferdig.

Oppskriften er fra Guri med bloggen Hjerte GO'H design, men jeg har heklet snorer i stedet for å tvinne - ser ut som om det er det Guri har gjort også på bildene, og det ser litt med profft ut.

Oppskrift: hjertelue
Garn: drops baby merino
Vekt: 30 g

1 kommentar:

Guri sa...

Så moro at du har hatt nytte av oppskriften! Og du har helt rett; jeg hekler kanter og snorer :) Det ser penere ut og er mere solid å knyte.
Det er en stund siden jeg la ut oppskriften i bloggen min, og dengang tvinnet jeg nok snorer tror jeg, ja. Godt at en stadig kan forbedre seg, ikke sant!
Ha en fin kveld!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...