fredag 7. september 2012

Garnsalg...


Det begynner å bli på tide å starte julegavestrikken og jeg har planer om et par Milovester. Jeg har tidligere strikket en i Rowan felted tweed og likte garnet godt. Det er relativt tynt (175 m på 50 g) men virker tykkere så vesten blir lett og fin. Men det er definitivt ikke billiggarn. Så da passet det jo bra at jeg fant garnet på tilbud sist helg! Med ti prosent reduksjon er det fortsatt 60 kroner nøstet, men det snakker vi ikke om.

Synes forresten det er rart at det er så få garn med tweedeffekt å få kjøpt - synes selv det er kjempestilig!

3 kommentarer:

Fru Keilegavlen sa...

Kjekt å kome i gong med julegåvestrikk. Eg er i gong eg og. Godt å få det unna. ;)

Unknown sa...

Vært på Sømsenteret i akersgaten, skjønner jeg. Jeg var også der men kjøpte ikke noe.
Har du sett at Drops kommer for en kort periode med et garn med tweed effekt, men det er tykkere. Det har jeg tenkt å prøve for akkurat som deg så liker jeg tweed-effekten :-)
Milovest høres helt super ut !!

Husfruen sa...

Gleder meg til å se den ferdig. Tweed får meg til å tro at garnet stikker og er klumpete på en måte, men det er fint å se på.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...