fredag 10. juni 2011

Høstfornemmelser?

Så ille er det vel ikke, men det er definitivt vått i Oslo om dagen! Og litt av garnet fra dropssalget måtte bare rett og slett på pinnene.
Har tenkt en stund på å strikke noen litt romantiske pulsvanter til meg selv og den nydelige grågrønne fargen på alpacagarnet fra drops passet perfekt til det. Oppskriften er Susie's reading mitts og den er utrolig enkel men veldig effektfull. Perfekt tv-strikk :-)
Vantene passer perfekt til mine ikke spesielt små hender og det gikk med under ett nøste.

Oppskrift: Susie's reading mitts
Garn: Drops alpaca, farge 7139

2 kommentarer:

LivM sa...

Flotte pulsvanter du har strikket. Og høsten kommer nok enten vi liker det eller ei :-) Ha en fin pinse!

Guri sa...

Så lekre pulsvarmere du har strikka! Og så mye annet fint du har her også - jeg legger meg til som følger hos deg jeg :) Klem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...