mandag 26. mars 2012

Dilla på lilla...?


For en god stund siden kjøpte jeg et par nøster av garnet hero fra flamboyance yarns uten å ha noen spesiell plan for det - bare fordi jeg likte fargen så godt. Og omsider fant jeg ut at garnet kanskje kunne passe til luen "Little things" av Veera Välimäki. Er fortsatt litt usikker på om det var rett valg, for luen blir mer stripete enn jeg hadde sett for meg, men nå har jeg bestemt meg for å få den ferdig, så får vi se hva det blir til. Planen er matchende pulsvarmere også, om jeg har nok garn

4 kommentarer:

Husfruen sa...

Jeg synes det ble kult jeg, oppover først også bortover.

Anlen sa...

Eg trur det blir stilig:) Spennende å sjå resultatet!!

Fru Keilegavlen sa...

Spennande. Blir artig å sjå resultatet.

Komadyret sa...

Heisann, uglegenseren har jeg også strikket til guttungen på 5.....den ser ikke så feminin ut på, men den er jo tettsittende. Smak og behag her da ;) Tror den går like godt til gutter som til jenter.....bare du ikke velger rosa.. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...