søndag 27. februar 2011

VM-strikk

Det er VM i Oslo for tiden og med ekstra tv- og sofatid blir det ekstra strikketid også. Er ikke bare Bjørgen & co som skal i mål - jeg har også noen strikkeprosjekt jeg håper å få ferdige i løpet av mesterskapet. Lillegutt skal få nye ullsokker (vi kan visst aldri få nok) og niese nr. to skal få jakke i alfa. I tillegg håper jeg å få fullført voksejakken som har ligget som ufo siden i høst en gang. Sokkene er halvveis og jeg er godt i gang med både bolen (heter det det på jakke forresten, eller bare på genser?) og det ene ermet. Ufoen er det litt verre med - den er visst av det seige slaget...

3 kommentarer:

renate sa...

Så driftig du er:) Du er som mange av oss andre; det holder liksom ikke med å gjøre en ting om gangen:) Du må blogge den ferdige jakken når du er ferdig.

Ha en fin kveld:)

Unknown sa...

Lykke til!

renate sa...

Heia:) Det ligger en award til deg inne på min blogg. Ta en titt:)

Snakkes:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...