fredag 11. november 2011

Strikkebling


I en hemmelig venn-runde på uformelt i sommer fikk jeg bl.a. maskemarkører. Jeg hadde aldri prøvd det før - bare brukt tråd og magefølelse, men jeg ble virkelig positivt overrasket. Fem maskemarkører er imidlertid ikke så mye når man er kronisk simultanstrikker. Så hvorfor ikke lage noen selv? Smykkeverktøy har jeg fra før og på Panduro fant jeg resten av det jeg trengte. Og vips - oppmuntrende strikkebling.

Fikk nesten litt klump i halsen, for sist gang jeg brukte verktøyet var for å lage serviettringer til dåpen til lillegutt. Da hadde vi hatt kolikk og minimalt med søvn i fire måneder og jeg var så sliten jeg nesten gråt. Denne gangen var lillegutt med og passet på perlehjertene til jeg behøvde dem og lekte med markørene etterpå. Go'ingen min!

Sist et lite bilde av det som lå i postkassen til meg i dag. Ikke lys nok til å gjengi fargene men det er altså et nøste Bugga! i fargen cowkiller. Dette blir neste egostrikk!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...