søndag 29. januar 2012

Gammeldags


Den siste uken har vært uten nettilgang for vår del - en etterhvert ganske uvant situasjon. Særlig siden flesteparten av tv-kanalene våre også er via internet. Ingen surfing og bare nrk - nesten som gode gamle åttitallet! Heldigvis hadde jeg noen nedlastede mønstre allerede på maskinen, og har kommet så vidt i gang med Tora Frøsets "Kollisjon". Strikker i Dale babyull og det er planlagt som bursdagsgave til min bror. Litt usikker på størrelsen da - foreløpig ser den veldig svær ut.

Nå er jeg i alle fall på nett igjen, og forhåpentligvis øker strikkelysten litt snart også - jeg har mye jeg ønsker å strikke framover!

3 kommentarer:

Monstermønster sa...

Og du verden så mye mer effektiv man blir da :) Iallefall ble vi det i sommer da vi manglet nettilgang i lang tid.

tantemaraj sa...

Godt du hadde noen nedlasta oppskrifter da:-) Ikke så ofte jeg er flink å printe dem ut... så da er jeg avhengig av å låne nett hos venner når strikketøyet er med og jeg ikke husker lenger av mønsteret...!
Den lua er flott!

Guri sa...

Godt du har hatt strikketøyet denne uka da! Man blir veldig avhengig av nett-tilgang og det er vanskelig å klare seg for uten over lengre tid. Men på 80-tallet viste vi jo ikke hvilken herlighet internett ville bli en gang i fremtiden,mens vi satt der med strikketøyet og gledet oss til mandagsfilmen, og ba en stille bønn om at TV-teateret på torsdag (?) ikke måtte være finsk tragedie... Det er helt greit at det er et tilbakelagt stadium :)
Ha en fin dag!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...