mandag 2. januar 2012

Oppsummering av 2011

Bellas mttens


Da er det tid for vareopptelling og det ser ut til at 2011 var et riktig så godt strikkeår for min del.


Ferdige prosjekt: 46 (10 fler enn i 2010)
Barnegenser med rundfelling


Strikk til meg: 5
Ribbestrikket lue med pelsdusk

Strikk til mannen: 1
Lue i pt2

Strikk til lillegutt: 19
Tøysetopp


Gaver: 20
Lazy daisy babyjakke

Annet: 1
Kjøkkenklut


Årets favoritt:
Bunadsjakke til lillegutt


Håper jeg i 2012 får strikket minst like mye - og litt mer til meg og min kjære. Har allerede en hel del planer så klart!


fiskervotter - pannebånd i nepal - blånissevotter - 2 jentejakker i alfa - 2 alpeluer i alfa - barnegenser med rundfelling - nøstebarns nattbleiebukse - barnesokker i tretråds - ribbestrikket lue i smart - owlings - lazy daisy babyjakke - babyturban - babysokker - bunadsjakke - tøysetopp - bunadslue - susie's reading mitts - 2 par bellas votter - voksejakke - kjøkkenklut - guttejakke i delight - bestefartrøye i holst supersoft - ribbelue i merino sport - heklet strandveske - 2 barneluer i lerke - non stop top - garter yoke baby cardigan - herrelue i pt2 - nøstebarn rillevotter - barnesokker i fabel - flettelue med dusk, barn - 2 enkel nøstebarngenser - pixielue - leggvarmere i karisma - pannebånd i andes - bittas mittens - milovest - baggy flettelue - mariusvest - flettelue med dusk, voksen - guttevest i alpakka

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...