torsdag 8. desember 2011

Adventskalender


I år er første året med adventskalender for lillegutt og jeg tror jeg gledet meg mest! Kalenderen er sydd av svigermor til mannen da han var liten og jeg synes den holder seg godt. Gråpapirpakker står godt til den rustikke stilen og nå er det pakkeåpning hver dag etter barnehagetid. Vi har lagt oss på et lavt nivå både i forhold til størrelse og pris så det ikke blir så mye å leve opp til neste år. Koselig med juletradisjoner og fint med gammelt håndarbeid.


(og så må jeg bare finne på noe å henge på de tre siste dagene også...)

1 kommentar:

Karen sa...

Koselig med julekalender, her er vi på andre året og neste år må jeg lage to. Det er stor stas å åpne kalenderen hver dag, og jeg koser meg like mye. :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...