onsdag 21. desember 2011

I'll be done by christmas



You can count on me.

Jeg har vel egentlig hatt en mistanke lenge. Om at tidsplanen min for julestrikk kom til å gå i vasken. Jeg har strikket og strikket og de aller fleste gavene er i boks. Men julevesten til lillegutt og nøstebarngenseren til min ene niese er langt fra i mål. Vesten kan forsåvidt vente - Milovesten får gjøre nytten som festvest så lenge. Men nøstebarngenseren er det verre med. For når man er tante til tvillinger så kan ikke den ene få hjemmestrikket genser til jul og den andre få noe innkjøpt i hui og hast på lillejulaften. Det går bare ikke. Og etter mine beregninger trenger jeg ca. dobbelt så god tid som jeg har. Så nå er det ekstremt intensiv strikking framover, og så får vi se om det blir en handletur på fredag etter TO gaver i hui og hast...

I'll be done by christmas - if only in my dreams.

2 kommentarer:

ASK sa...

Takk for hyggelig kommentar i bloggen min!
Det blir en nydelig genser da :-)

duBedåre sa...

Hm, velkjent problemstilling, både med tidsmangel og søskenstrikk! Genseren ser uansett kjempefin ut! Striper er supert på barn, deilige farger og passe tynn kvalitet tror jeg?

Julepynten i huset ditt ser fantastisk ut, skikkelig god stemning!

God jul, da du!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...