torsdag 1. desember 2011

Fort gjort...


Vi skal ha julekalender på jobben i år og i alt annet mas om dagen er det helt glemt. 21 gaver i podens kalender var liksom nok for meg (jada, vet at det mangler tre men de får komme senere) Alternativet til å levere gave er at sjefene donerer refleks med jobblogoen på - ingen særlig kul gave. I morgen er siste frist (utsatt for tredje gang) så i kveld var valget enten å dra en tur til byen - kaldt, mørkt og vått - eller finne på noe hjemmelaget.


Med korte frister er det tykt garn og tykke pinner som gjelder og for en gangs skyld har jeg fått meg et lite garnlager jeg også. Dobbel drops andes i perlestrikk ble et riktig så greit pannebånd. Fiks ferdig på under to timer! Ny rekord for en tregstrikker som meg.


Oppskrift: garnstudio, blomst delvis fra nøstebarnboka
Garn: drops andes

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...