onsdag 7. desember 2011

Milofart


En kraftig halsinfeksjon har resultert i noen dager hjemme fra jobb. Og etter å ha lagt strak ut et par dager har det blitt litt energi til strikking også. Men har jeg jobbet for å få ferdig julegaver? Å neida du. Jeg måtte selvsagt prøve det nye garnet jeg kjøpte og her er jeg godt i gang med Milo-vesten. Rowan felted tweed er et drøyt garn (her er akkurat et nøste brukt opp) og det innebærer at plagget blir lett og fint. Me like!

Falt for fristelsen til å lage ugleborden - veldig greit å live opp glattstrikkpartiet litt, ikke minst for den som strikker... Og tre nøster er definitivt nok til vest i str. 4 år.


2 kommentarer:

Mie sa...

Ser t til å bli en veldig fin liten vest! Digger ugleborden!

duBedåre sa...

Ser nydelig ut! spennende garn jeg fristes av.

God bedring!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...