mandag 5. desember 2011

Flittig lise


Helgens Hortentur ble sterkt preget av streptokokker og feber og ikke strikking og shopping som var planen min. Men det ble da tid til en snartur innom den lokale strikkebutikken Flittig Lise. Der har de ofte ymse garn på tilbud og denne gangen var intet unntak. For Rowan felted tweed til halv pris er skikkelig gode nyheter. Jeg har hatt lyst til å prøve dette garnet lenge men til 70 kr nøstet har jeg avventet litt. I feberrusen fikk jeg ikke kjøpt mer enn tre nøster, så jeg håper inderlig det holder til en milovest til lillegutt...

1 kommentar:

Tildemor sa...

Å heldige du!

Så heldig du var som fikk tak i Rowan tweed så billig!!!
Og så typisk å ikke få med flere nøster da man først snubler over tilbud! Kjenner følelsen!:)

Kult å se flere som har ull-dilla!!!

Helt enig i at det er vrient å få tak i pene gutteklær; har 2 nevøer og en søster som ikke er overbegeistret for strikketøy...spesielt ikke ull...*sukk!*

Håper du vil ta noen lodd i min aller, aller første give away:)

Hilsen ei som heller ikke har nok timer i døgnet;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...